Úvod Média Soutěž Zlatý středník: OKD má nejlepší firemní noviny v republice

Soutěž Zlatý středník: OKD má nejlepší firemní noviny v republice

501
0

Horník, firemní týdeník ostravské těžební společnosti OKD, obsadil první místo v celostátní soutěži Zlatý středník. Zpravodaj, který pro těžaře vydává v nákladu 28.000 výtisků společnost R MEDIA, vyhrál kategorii Nejlepší interní noviny. Horník porazil v silné konkurenci například noviny Plzeňského Prazdroje, Škody Auto nebo společnosti E.ON. Anketa Zlatý středník je odborníky považována za nejprestižnější hodnocení firemních tiskovin a internetových stránek v České republice.

Týdeník Horník čtou nejen zaměstnanci OKD a jejich rodiny, populární je také mezi hornickými důchodci a dřívějšími zaměstnanci firmy. Na svých dvanácti celobarevných stranách formátu A3 každý týden přináší novinky ze života firmy, z regionu i z neziskových organizací podpořených Nadací OKD a mimo jiné také čtyřstránkovou zábavnou přílohu Po šichtě.

„Společnost OKD prošla v posledních třech letech obrovskými změnami. Díky investicím do moderních technologií se dnes těžba v podstatě ovládá počítači, výrazně se snížil počet úrazů, na poddolovaných územích vyrůstají rekreační zóny a prostřednictvím Nadace OKD podporujeme veřejně prospěšné projekty v regionu. Současně samozřejmě řešíme mnoho problémů. Horník o tom všem otevřeně informuje a proto je tak populární,“ vysvětlila předsedkyně redakční rady Horníka a ředitelka útvaru pro PR a komunikaci Petra Mašínová.

Svou tvář změnil i Horník, a to nejen po grafické stránce. Nabízí například celou stranu věnovanou firemní Nadaci OKD, na níž redaktoři zprostředkovávají zaměstnancům příběhy z podpořených neziskových organizací, které se starají například o děti, seniory, nemocné lidi nebo životní prostředí. Další celou stranu věnuje redakce podrobnému zpravodajství ze života konkrétního dolu, obměnou prošla i stránka v polském jazyce určená horníkům z Polska, kteří v dolech OKD pracují.

„Dík patří hlavně redaktorům, kteří tráví většinu pracovních dní na šachtách, ať už v kancelářích s manažery nebo hluboko pod zemí s horníky,“ řekl David Švábenický, ředitel společnosti R MEDIA. Ta vydává Horníka od začátku roku 2009, v soutěži s dalšími vydavateli tehdy nabídla nejlepší cenu a také nejvyšší kvalitu, což prokázaly aktuální výsledky Zlatého středníku.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Prosím, vložte Váš komentář!
Prosím, zde zadejte své jméno

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.